Uppdatering med 3 nya kort

Hej med er.
Nu är det visst dax att uppdatera med nya bilder tror jag.
Här kommer det 3 stycken nya alster som jag vill visa er:

Ett standardkort som en kompis fick då hon fick en son för 4 månader sen. Bättre sent än aldrig ;).



Detta kort, ett så kallat Tältkort, fick grannen som tack för all hjälp. Han ställer mkt upp för oss just i tiden.

Och det sista kortet:
Titta noga i fönstret så ser ni kanske tjuren.
Detta set var ett beställningsuppdrag från samma granne som fick tältkortet. Hans morfar fyllde 76 år och är bonde. Han har en tjur som han gillar väldigt mycket, så han fick finnas i asken och så fick även Börje några bilder bredvid så han kan spara dom.

Tack för denna gång!
På återseende.
// Stina

Kommentarer
Postat av: carina

Vilka jätte fina kort du gjort och va många roliga vikningar. Sånt är jag själv väldigt dålig på, det blir bara samma format på alla mina kort:)



det var trevligt att träffas på Stellas idag, ha en fortsatt trevlig helg

/Carina

2011-08-27 @ 17:32:37
URL: http://carinalindholm.blogspot.com/
Postat av: Tina på Hobbytorget Köping

Hej

Har kollat dina fina kort. Du är verkligen duktig. speciellt tältkortet verkar roligt. Ha det gott. Jag tittar in igen. //Tina

2011-10-12 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback